Το τρίτο μέρος της ιστορίας του σχολείου του δάσους προσφέρει το κατάλληλο πλαίσιο για εξάσκηση στην κατανόηση προφορικού λόγου και μπορεί να αξιοποιηθεί, για να εξοικειώσει τους μαθητές με λεξιλόγιο και δομές σχετικά με τη σχολική ζωή, καθώς και με ρήματα δράσης. Οι ήρωες, που προέρχονται από τον κόσμο των παραμυθιών, κάνουν την ιστορία πιο ελκυστική για τους μικρούς μαθητές, αλλά και κατάλληλη για δραματοποίηση και παιχνίδι ρόλων. Το τραγούδι στο τέλος της ιστορίας εξοικειώνει τους μαθητές με τα ρήματα δράσης, καθώς και με την ιδέα ότι το σχολείο μπορεί να είναι και διασκέδαση. Οι μαθητές μπορούν να συνοδεύουν το τραγούδι με κινήσεις.