Η βυζαντινη πολη (4ος - 15ος αιωνας)
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστική παρουσίαση ιστορικού υλικού για την εξέλιξη της πόλης κατά τη βυζαντινή περίοδο. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η μελέτη στοιχείων για τη μορφή και τη διαρρύθμιση των πόλεων από τον 4ο έως και τον 15ο αιώνα. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει κειμενικές πληροφορίες, χάρτες και εποπτικό υλικό.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η διαδραστική παρουσίαση για την εξέλιξη των πόλεων στο Βυζάντιο αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο και παρέχει το απαραίτητο πληροφοριακό υλικό για τη μελέτη όψεων της βυζαντινής ιστορίας με διακριτή διάρθρωση των επιμέρους υποθεμάτων. Η διδακτική αξιοποίησή του μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες που αφορούν στην ανάδειξη και κατανόηση του ιστορικού θέματος, σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα της σχολικής τάξης, πολλαπλασιάζοντας με αυτόν τον τρόπο τις δυνατότητες της διδακτικής και μαθησιακής αξιοποίησής του. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να μελετήσουν βασικά στοιχεία της βυζαντινής πόλης, να διακρίνουν τα διαφορετικά γνωρίσματα της πόλης, να γνωρίσουν χαρακτηριστικά παραδείγματα και να κατανοήσουν τις αλλαγές στη χρονική εξέλιξη της ιστορικής περιόδου.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
5044.551 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:20:00
TECHNICAL REQUIREMENTS
Επιλέγω θεματική κατηγορία και μελετώ το ιστορικό υλικό.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9118
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
30/08/2015
LAST UPGRADE DATE
17/07/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Social organization and everyday life Social organization and everyday lifeSocial organization and everyday life
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Institutions, political organization and administration Institutions, political organization and administrationInstitutions, political organization and administration
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
instructional designer: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
content editor: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
technical designer: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
subject matter expert: Φλώρα Καραγιάννη [ΙΤΥΕ]
pedagogical coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
adaptation: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata validator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE