Το πρωτο ετος της Ελληνικης Επαναστασης - Τα γεγονοτα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστική δραστηριότητα κατανόησης του ιστορικού χρόνου, με τη χρονολογική κατάταξη ιστορικών γεγονότων του πρώτου έτους της Ελληνικής Επανάστασης. Για τη διευκόλυνση των μαθητών δίνεται σύντομο χρονολόγιο, στο οποίο σημειώνονται τα γεγονότα του 1821 ανά μήνα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η διαδραστική δραστηριότητα κατάταξης σημαντικών γεγονότων του πρώτου έτους της Ελληνικής Επανάστασης, στο πλαίσιο της εννοιολογικής ιστορικής μάθησης, αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο, το οποίο συνεισφέρει στην κατανόηση του ιστορικού χρόνου. Η διδακτική αξιοποίησή του μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν σημαντικά γεγονότα της Ελληνικής Επανάστασης, να διακρίνουν τις διαφορετικές κατηγορίες των γεγονότων, να τα προσδιορίσουν γεωγραφικά, να τα κατατάξουν στον χρόνο, αξιοποιώντας τις πληροφορίες του συνοδευτικού χρονολογίου, και να κατανοήσουν αιτιώδεις σχέσεις και ζητήματα της ευρύτερης ιστορικής περιόδου.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
3471.024 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:20:00
TECHNICAL REQUIREMENTS
Συμβουλεύομαι το χρονολόγιο και τοποθετώ τα γεγονότα στη σωστή χρονολογική τους θέση.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9426
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
21/09/2015
LAST UPGRADE DATE
17/07/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > War events War eventsWar events
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Political and ideological Issues Political and ideological IssuesPolitical and ideological Issues
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
content editor: Γιώργος Θώδης [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Γιώργος Θώδης [ΙΤΥΕ]
technical designer: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
subject matter expert: Παναγιώτης Σαβοριανάκης [ΙΤΥΕ]
pedagogical coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
adaptation: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata validator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE