Μία καθοδηγούμενη και δυναμική μέθοδος διδακτικής της έννοιας του αλγορίθμου, η οποία συνοδεύεται από ένα σύνολο δραστηριοτήτων. Ανάλογα με το ποια πτυχή της έννοιας (αλγοριθμικής - προγραμματισμού) επιθυμεί να τονίσει ο εκπαιδευτικός πραγματοποιούνται οι αντίστοιχες δραστηριότητες. Για κάθε προσέγγιση επιλέγεται το καταλληλότερο λογισμικό (ή προτείνεται συνδυασμός λογισμικών - πέρα του ενός, αν κριθεί απαραίτητο από τον διδάσκοντα). Μέσω των δραστηριοτήτων οι μαθητές πειραματίζονται δυναμικά με τις τιμές των παραμέτρων των πτυχών του αλγορίθμου και εξάγουν συμπεράσματα ανάλογα με την προσέγγιση (παραδείγματος) που έχει δώσει ο καθηγητής (π.χ. αλγόριθμος επίλυσης παραγοντικού - δομή επανάληψης).