Το λογισμικό επιτρέπει τη δημιουργία ιστοριών κοινωνικού κυρίως περιεχομένου με την εισαγωγή οπτικού υλικού (φωτογραφίες, σκίτσα) που επιλέγει ή δημιουργεί ο/η εκπαιδευτικός. Ο/η εκπαιδευτικός της ειδικής αγωγής αναπτύσσει ψηφιακές δραστηριότητες, εκπαιδευτικά σενάρια και δημιουργεί το δικό του εκπαιδευτικό υλικό (σε ψηφιακή ή και εκτυπώσιμη μορφή) με στόχο τη βελτίωση δεξιοτήτων κυρίως αυτόνομης διαβίωσης, παιδιών και εφήβων στο φάσμα του αυτισμού και της νοητικής υστέρησης. Το λογισμικό προσομοιάζει υλικό και διαδικασίες τύπου PECS (Picture Exchange Communication System). Οι δραστηριότητες περιγράφονται και από τη γλώσσα οπτικής επικοινωνίας Makaton.