Η χρήση του λογισμικού στηρίζεται σε τρεις διαφορετικές διδακτικές ενότητες οι οποίες αποτελούν τη βάση για την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Με το λογισμικό οι μαθητές έχουν την δυνατότητα να πλοηγηθούν σε ένα υπολογιστικό περιβάλλον στο οποίο καλούνται να πραγματοποιήσουν μία σειρά από επιλογές και να εκτελέσουν συγκεκριμένες δραστηριότητες προκειμένου να συμπληρώσουν και να εμπεδώσουν τις γνώσεις τους. Έχουν την δυνατότητα να ορίσουν τις δικές τους παραμέτρους, να παρατηρήσουν πως επηρεάζονται τα αποτελέσματα και να συλλέξουν και να επεξεργαστούν στοιχεία. Τα αναμενόμενα αποτελέσματα από τη χρήση του λογισμικού είναι: 1) Αναβάθμιση της μαθησιακής διαδικασίας μέσα από ολοκληρωμένη διαθεματική προσέγγιση. 2) Εμπλουτισμός και υποστήριξη των αλληλοσυμπληρούμενων μαθημάτων της Οικονομίας όπως η Γεωγραφία, η Οικιακή Οικονομία, Πληροφορική, Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Αγωγή Καταναλωτή, Τεχνολογία κ.α. 3) Πρόκληση συμμετοχής των μαθητών στην μαθησιακή διαδικασία με όρους συνεργασίας, ομαδικότητας και δημιουργικότητας.