Ο διδάσκων έχει τη δυνατότητα να τοποθετήσει επιλεγμένα σύνολα δεδομένων στο δίκτυο. Ζητώντας από τους μαθητές να παρέμβουν σε αυτά με καθορισμένους τρόπους, τους κατευθύνει, αρχικά, στη διερεύνηση των εννοιών της Στατιστικής ενώ, στη συνέχεια, μπορεί να τους αφήσει να πειραματιστούν με αυτά.
Ο μαθητής μπορεί να διαφοροποιεί τα δεδομένα ή την επεξεργασία τους (πρόσθεση ή αφαίρεση στοιχείων, αλλαγή σε κλίμακες), και στη συνέχεια να παρακολουθεί πώς μεταβάλλονται οι τιμές των παραμέτρων σε ορισμένες διαδικασίες καθώς και τα αντίστοιχα γραφήματα.