Οπτικοποίηση και δραστηριότητες διερεύνησης, με θέμα τη συμπεριφορά κυκλωμάτων στο εναλλασσόμενο ρεύμα. Τα κυκλώματα περιέχουν τα τρία βασικά κυκλωματικά στοιχεία, δηλαδή αντίσταση R, πυκνωτή C και πηνίο L. Μέσω του μαθησιακού αντικειμένου, επιδιώκεται οι μαθητές να είναι σε θέση: • να σχεδιάζουν το διανυσματικό διάγραμμα αντιστάσεων, • να υπολογίζουν την αντίσταση των επιμέρους στοιχείων του κυκλώματος, καθώς και τη συνολική σύνθετη αντίσταση, • να εφαρμόζουν τον νόμο του Ohm (Ωμ) για τη συνολική αντίσταση του κυκλώματος, • να αναγνωρίζουν τη συνθήκη για την εμφάνιση συντονισμού στο κύκλωμα και να την μεταφράζουν στις τιμές που πρέπει να παίρνει το ζεύγος C και L, • να υπολογίζουν τη γωνία μεταξύ των διανυσμάτων της ωμικής αντίστασης και της συνολικής αντίστασης του κυκλώματος. Μέσω της οπτικοποίησης, δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να παρατηρήσουν πώς γίνεται η διανυσματική άθροιση αντιστάσεων στο εναλλασσόμενο ρεύμα και, με δυναμικούς χειρισμούς των μεταβολέων (αντίσταση R, πυκνωτής C και πηνίο L), να παρατηρήσουν πώς μεταβάλλεται δυναμικά η συνολική σύνθετη αντίσταση. Επίσης, προσφέρεται η δυνατότητα στους μαθητές να μεταβάλουν την τοπολογία του κυκλώματος, προσθέτοντας ή αφαιρώντας από το κύκλωμα ένα ή δύο από τα στοιχεία R, L και C, και έτσι να μελετήσουν διαφορετικά κυκλώματα. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, στοιχεία θεωρίας και προτείνονται δραστηριότητες εφαρμογής και διερεύνησης.