Εναλλασσομενα ηλεκτρικα κυκλωματα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Οπτικοποίηση και δραστηριότητες διερεύνησης, με θέμα τη συμπεριφορά κυκλωμάτων στο εναλλασσόμενο ρεύμα. Τα κυκλώματα περιέχουν τα τρία βασικά κυκλωματικά στοιχεία, δηλαδή αντίσταση R, πυκνωτή C και πηνίο L. Μέσω του μαθησιακού αντικειμένου, επιδιώκεται οι μαθητές να είναι σε θέση: • να σχεδιάζουν το διανυσματικό διάγραμμα αντιστάσεων, • να υπολογίζουν την αντίσταση των επιμέρους στοιχείων του κυκλώματος, καθώς και τη συνολική σύνθετη αντίσταση, • να εφαρμόζουν τον νόμο του Ohm (Ωμ) για τη συνολική αντίσταση του κυκλώματος, • να αναγνωρίζουν τη συνθήκη για την εμφάνιση συντονισμού στο κύκλωμα και να την μεταφράζουν στις τιμές που πρέπει να παίρνει το ζεύγος C και L, • να υπολογίζουν τη γωνία μεταξύ των διανυσμάτων της ωμικής αντίστασης και της συνολικής αντίστασης του κυκλώματος. Μέσω της οπτικοποίησης, δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να παρατηρήσουν πώς γίνεται η διανυσματική άθροιση αντιστάσεων στο εναλλασσόμενο ρεύμα και, με δυναμικούς χειρισμούς των μεταβολέων (αντίσταση R, πυκνωτής C και πηνίο L), να παρατηρήσουν πώς μεταβάλλεται δυναμικά η συνολική σύνθετη αντίσταση. Επίσης, προσφέρεται η δυνατότητα στους μαθητές να μεταβάλουν την τοπολογία του κυκλώματος, προσθέτοντας ή αφαιρώντας από το κύκλωμα ένα ή δύο από τα στοιχεία R, L και C, και έτσι να μελετήσουν διαφορετικά κυκλώματα. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, στοιχεία θεωρίας και προτείνονται δραστηριότητες εφαρμογής και διερεύνησης.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
16 - 19
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1300.086 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10465
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
15/10/2018
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Electrical Engineering Electrical EngineeringElectrical Engineering > Electric Circuit Analysis Electric Circuit AnalysisElectric Circuit Analysis > Alternating current Alternating currentAlternating current
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
team coordinator: Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
creator: Σοφία Νικητοπούλου [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Αναστάσιος Πάλλας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE