Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Η διατηρηση της ενεργειας σε ελλειπτικες τροχιες - Μεταβαλλοντας την εκκεντροτητα της τροχιας
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Οπτικοποίηση της κίνησης δορυφόρου σε τροχιά γύρω από τη Γη και συνοδευτικά ραβδογράμματα της κινητικής, δυναμικής και ολικής μηχανικής ενέργειας. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η ερμηνεία των ενεργειακών μεταβολών στην ελλειπτική τροχιά. Το αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να μεταβάλει την εκκεντρότητα της τροχιάς, να επιλέξει μεταξύ κυκλικής και ελλειπτικής τροχιάς και να παρατηρήσει τις μεταβολές στις ενέργειες.
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
507.4 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10485
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
17/10/2018
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physics PhysicsPhysics
> Energy EnergyEnergy
> Law of conservation of energy Law of conservation of energyLaw of conservation of energy
Physics PhysicsPhysics > Energy EnergyEnergy > Conservation of mechanical energy Conservation of mechanical energyConservation of mechanical energy
Physics PhysicsPhysics > Energy EnergyEnergy > Energy transformation Energy transformationEnergy transformation
Physics PhysicsPhysics > Energy EnergyEnergy > Conservation of mechanical energy Conservation of mechanical energyConservation of mechanical energy
Physics PhysicsPhysics > Energy EnergyEnergy > Energy transformation Energy transformationEnergy transformation
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
editor:
Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Παύλος Γκαϊντατζής [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
pedagogical coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Παύλος Γκαϊντατζής [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator