Μορφες ταυτοχρονης κινησης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστική παρουσίαση της έννοιας της ταυτόχρονης κίνησης και των επιμέρους μορφών της, συνοδευόμενη από ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής βασιζόμενες σε βίντεο. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι αφενός οι μαθητές να κατανοήσουν ότι δύο άτομα μπορούν να κινούνται ταυτόχρονα με παρόμοιες ή διαφορετικές κινήσεις και αφετέρου να είναι σε θέση να εκτελούν οι ίδιοι απλές ταυτόχρονες κινήσεις διαφορετικών μορφών. Στο πλαίσιο του μαθησιακού αντικειμένου οπτικοποιούνται οι έννοιες «όμοια», «αντικριστά» και «διαφορετικά» και παρουσιάζονται με βίντεο αντίστοιχες μορφές ταυτόχρονης κίνησης. Στους μαθητές δίνεται, επίσης, η δυνατότητα να επινοήσουν και να εκτελέσουν σε ζευγάρια ταυτόχρονες κινήσεις, καθώς και να αναγνωρίσουν το είδος της ταυτόχρονης κίνησης που παρουσιάζεται σε αποσπάσματα βίντεο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στον χώρο άσκησης, με τη χρήση φορητού υπολογιστή και βιντεοπροβολέα ή ταμπλετών, οι μαθητές καλούνται να παρακολουθήσουν τα αποσπάσματα βίντεο και, έπειτα, να δοκιμάσουν, σε ζευγάρια, να εκτελέσουν ταυτόχρονα τις ίδιες κινήσεις ή να επινοήσουν δικές τους, σύμφωνα με τις τρεις μορφές που προτείνονται. Επιπρόσθετα, ο εκπαιδευτικός μπορεί να κατευθύνει τους μαθητές να διερευνήσουν την ύπαρξη και άλλων μορφών ταυτόχρονης κίνησης (π.χ. αντικριστή – αντίθετη κίνηση).


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 10
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
7242.649 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10561
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CREATION DATE
08/11/2018
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physical Education Physical EducationPhysical Education > Motor skills Motor skillsMotor skills > Coordination CoordinationCoordination
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
team coordinator: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
pedagogical design group member: Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
content editor: Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Σπύρος Κυριαζίδης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE