Μελετη τριφασικου κυκλωματος
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Προσομοίωση και δραστηριότητες διερεύνησης, με θέμα το τριφασικό σύστημα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας και τη σημασία της παρουσίας σε αυτό του ουδέτερου αγωγού. Μέσω του μαθησιακού αντικειμένου, επιδιώκεται οι μαθητές να είναι σε θέση: • να εκτιμούν την αναγκαιότητα ύπαρξης του ουδετέρου αγωγού σε μία τυπική τριφασική ηλεκτρική εγκατάσταση, • να εκτιμούν τους κινδύνους που ελλοχεύουν, όταν δεν υπάρχει ουδέτερος αγωγός, • να διακρίνουν την εξαιρετική περίπτωση ενός συμμετρικού τριφασικού φορτίου, όπου είναι δυνατή η απουσία ουδέτερου αγωγού, • να εξηγούν γιατί σε ένα τριφασικό σύστημα ρευμάτων η άθροιση των εντάσεων των ρευμάτων στον α΄ κανόνα του Kirchhoff (Κίρχωφ) γίνεται διανυσματικά και όχι αλγεβρικά, • να υπολογίζουν τη μέγιστη ένταση ρεύματος που μπορεί να φέρει ο ουδέτερος αγωγός σε ένα τριφασικό σύστημα ρευμάτων. Μέσω της προσομοίωσης, δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να παρατηρήσουν πώς επηρεάζεται η ένταση του ρεύματος και η τάση στους τρεις κλάδους ενός τριφασικού κυκλώματος, καθώς χειρίζονται δυναμικά μεταβολείς των τιμών των ωμικών αντιστάσεων που συνδέονται στις τρεις φάσεις. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, στοιχεία θεωρίας και προτείνονται δραστηριότητες εφαρμογής και διερεύνησης.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
18 - 19
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1275.116 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10568
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.1
CREATION DATE
02/01/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Electrical Engineering Electrical EngineeringElectrical Engineering > Electric Circuit Analysis Electric Circuit AnalysisElectric Circuit Analysis > Three-phase circuits Three-phase circuitsThree-phase circuits
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ], Σοφία Νικητοπούλου [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
graphical designer: Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE