Προσομοίωση και δραστηριότητες διερεύνησης, με θέμα έναν ψηφιακό πολυπλέκτη 4x1. Μέσω του μαθησιακού αντικειμένου, επιδιώκεται οι μαθητές να είναι σε θέση: • να περιγράφουν τη λειτουργία ενός πολυπλέκτη, • να εκτιμούν τη χρησιμότητα του πολυπλέκτη σε ψηφιακά κυκλώματα, • να προβλέπουν την έξοδο του πολυπλέκτη για διαφορετικές τιμές των εισόδων του, • να προβλέπουν την έξοδο των επιμέρους ψηφιακών πυλών AND, OR και NOT, από τις οποίες συντίθεται ο πολυπλέκτης, • να εκτελούν απλές μαθηματικές μετατροπές από το δυαδικό στο δεκαδικό σύστημα αρίθμησης και αντίστροφα, • να χρησιμοποιούν τον πολυπλέκτη για την υλοποίηση συνδυαστικών κυκλωμάτων. Μέσω της προσομοίωσης, δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να παρατηρήσουν πώς μεταβάλλεται η έξοδος του πολυπλέκτη, μέσω δυναμικών χειρισμών των εισόδων του. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, στοιχεία θεωρίας και προτείνονται δραστηριότητες εφαρμογής και διερεύνησης.