Αυτεπαγωγη - Κυκλωμα RL
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Προσομοίωση και δραστηριότητες διερεύνησης, με θέμα το φαινόμενο της αυτεπαγωγής και τα μεταβατικά φαινόμενα που παρουσιάζονται σε ένα κύκλωμα RL. Μέσω του μαθησιακού αντικειμένου, επιδιώκεται να είναι σε θέση οι μαθητές: •να αναγνωρίζουν τις συνθήκες για την εμφάνιση του φαινομένου της αυτεπαγωγής, • να διακρίνουν τις συνέπειες του φαινομένου της αυτεπαγωγής σε ένα κύκλωμα RL, όπως είναι η εμφάνιση υπερτάσεων και μεταβατικών φαινομένων, • να προβλέπουν την επίδραση των τιμών της αυτεπαγωγής L και της αντίστασης R στο χρονικό εύρος των μεταβατικών φαινομένων, • να εφαρμόζουν τον κανόνα του Lenz, για να προβλέπουν τη φορά του ρεύματος, λόγω του φαινομένου της αυτεπαγωγής, • να εξηγούν τη δυνατότητα αποθήκευσης ενέργειας σε ένα πηνίο υπό τη μορφή μαγνητικού πεδίου, • να ερμηνεύουν τη συμπεριφορά του πηνίου στο συνεχές ρεύμα, • να εφαρμόζουν τον νόμο του Ohm (Ωμ) και τον νόμο του Kirchhoff (Κίρχωφ) σε απλά κυκλώματα RL στο συνεχές ρεύμα. Μέσω της προσομοίωσης, δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να παρατηρήσουν πώς επηρεάζεται η ένταση του ρεύματος μέσα από έναν λαμπτήρα και, συνεπώς, η φωτοβολία του, μέσω δυναμικών χειρισμών των μεταβολέων για την τιμή της τάσης της πηγής, της αυτεπαγωγής ενός πηνίου και των ωμικών αντιστάσεων στο κύκλωμα. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, στοιχεία θεωρίας και προτείνονται δραστηριότητες εφαρμογής και διερεύνησης.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
17 - 19
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1306.06 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10569
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.2
CREATION DATE
02/01/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Electrical Engineering Electrical EngineeringElectrical Engineering > Electric Circuit Analysis Electric Circuit AnalysisElectric Circuit Analysis > Electromagnetic induction Electromagnetic inductionElectromagnetic induction
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ], Σοφία Νικητοπούλου [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
graphical designer: Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ], Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE