Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Κυκλωματα φωτισμου αλε-ρετουρ
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Δυναμική οπτική αναπαράσταση και δραστηριότητες διερεύνησης, με θέμα δύο κυκλώματα μετάβασης - επιστροφής (αλέ-ρετούρ), που ελέγχουν ένα φωτιστικό σημείο. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζονται ένα κύκλωμα με έλεγχο από δύο θέσεις και ένα κύκλωμα με έλεγχο από τρεις θέσεις. Μέσω του μαθησιακού αντικειμένου, επιδιώκεται οι μαθητές να είναι σε θέση: • να αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα της ύπαρξης κλειστής αγώγιμης διαδρομής (κυκλώματος) για την τροφοδότηση μονοφασικών ηλεκτρικών φορτίων, • να εξηγούν πώς χρησιμοποιείται ένας ακραίος και πώς ένας μεσαίος διακόπτης αλέ-ρετούρ για τον έλεγχο ενός φωτιστικού σημείου, • να αναγνωρίζουν, αναλόγως της θέσης των διακοπτών, τους αγωγούς που σχηματίζουν κύκλωμα. Μέσω της αναπαράστασης, δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να παρατηρούν πότε ανάβει και πότε σβήνει το φωτιστικό σημείο, με δυναμικούς χειρισμούς των διακοπτών. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, στοιχεία θεωρίας και προτείνονται δραστηριότητες εφαρμογής και διερεύνησης.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
16 - 19
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1270.357 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10571
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
02/01/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Electrical Engineering Electrical EngineeringElectrical Engineering
> Domestic Electrical Installations Domestic Electrical InstallationsDomestic Electrical Installations
> Lighting circuits Lighting circuitsLighting circuits
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ], Σοφία Νικητοπούλου [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
graphical designer:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
instructional designer:
Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator