Ειδη γραμμων στο φυσικο περιβαλλον
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Ασκήσεις αντιστοίχισης και παζλ, με θέμα τις ποικίλες γραμμές, φανερές και κρυμμένες, στο φυσικό περιβάλλον. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με την έννοια της γραμμής και η αναγνώριση γραμμών στη φύση και τη ζωγραφική. Μέσα από τις προτεινόμενες δραστηριότητες, αναζητούνται τα περιγράμματα, τα είδη και οι κατευθύνσεις των γραμμών σε λουλούδια, τοπία και λεπτομέρειες έργων ζωγραφικής. Παράλληλα, δημιουργούνται συσχετισμοί που συμβάλλουν στην κατανόηση της γραμμής τόσο ως στοιχείου της φύσης όσο και ως στοιχείου της σύνθεσης μιας εικόνας. Προς την κατεύθυνση αυτή συμβάλλουν, μάλιστα, αφενός η ανασύνθεση ενός δέντρου και ενός τοπίου σε μορφή παζλ και αφετέρου η προτεινόμενη ανοιχτή δραστηριότητα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στην εισαγωγική προσέγγιση θεμάτων με περιεχόμενο τα μορφικά στοιχεία στη ζωγραφική και τη σχέση τους με φυσικό περιβάλλον. Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες, παρατηρούν, συγκρίνουν και απαντούν για τα είδη των γραμμών και των περιγραμμάτων που υπάρχουν στη φύση. Σε κάθε καρτέλα του αντικειμένου οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να παρατηρήσουν στοιχεία του φυσικού περιβάλλοντος και να εφαρμόσουν τη νέα γνώση στις ασκήσεις αντιστοίχισης και τα παζλ. Μέσα από συσχετισμούς εικόνων και γραμμών, διαμορφώνεται το ερέθισμα για εικαστική δράση. Σε ομάδες ή ατομικά οι μαθητές, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού τέχνης, επιλέγουν τρόπους δημιουργικής έκφρασης.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
5 - 9
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
29869.672 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10682
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
06/02/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to remember
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Ανδρέας Κωστόπουλος [ΙΤΥΕ]
subject matter expert: Ανδρέας Κωστόπουλος [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
pedagogical coordinator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Ανδρέας Κωστόπουλος [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE