Μικροπείραμα για την εισαγωγή στην έννοια του ποσοστού στα 100 (%). Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να εργαστούν σε δύο παράλληλες αριθμογραμμές, να προσδιορίσουν ένα τμήμα της πρώτης αριθμογραμμής και, κατόπιν, με τη βοήθεια της δεύτερης, να βρουν το ποσοστό στα 100 στο οποίο το τμήμα αυτό αντιστοιχεί. To μικροπείραμα για τα ποσοστά των μαθητών που επικοινωνούν με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).