Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό στο σχολικό εργαστήριο υπολογιστών σε ομάδες δύο ή τριών μαθητών ανά υπολογιστή, είτε αυτόνομα είτε σε συνδυασμό με άλλες διδακτικές / μαθησιακές ενέργειες. Μετά την αλληλεπίδραση με το μαθησιακό αντικείμενο, προτείνεται χρήση προβολικού σε ολομέλεια για επεξηγήσεις και άρση τυχόν παρανοήσεων. Επιπλέον, το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφόρμηση για συζήτηση σχετικά με την ισορροπημένη διατροφή και τα χαρακτηριστικά της (αναλογικότητα, ποικιλία, μέτρο).