Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Συγχρονοι Ολυμπιακοι Αγωνες στην Ελλαδα
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Εννοιολογικός χάρτης και άσκηση συμπλήρωσης κενών, με θέμα τους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες που έγιναν στην Ελλάδα. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εμπέδωση βασικών γνώσεων γύρω από τις δύο Ολυμπιάδες που διεξήχθησαν στην Ελλάδα στη σύγχρονη εποχή. Να σημειωθεί πως ο εννοιολογικός χάρτης σχηματίζεται σταδιακά, τοποθετώντας στην κατάλληλη θέση τις λέξεις ή τις φράσεις που δίνονται. Μετά την επιτυχή συμπλήρωση του διαγράμματος, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να μεταβούν σε ένα περιβάλλον ζωγραφικής, όπου μπορούν να χρωματίσουν τις μασκότ των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, Φοίβο και Αθηνά.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η αξιοποίηση του μαθησιακού αντικειμένου μπορεί να γίνει στο εργαστήριο υπολογιστών. Οι μαθητές μπορούν να συγκροτήσουν ολιγομελείς ομάδες και να συνεργαστούν για τη συμπλήρωση του διαγράμματος, αλλά και για τη δραστηριότητα ζωγραφικής. Στο τέλος, μπορεί να γίνει συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης σχετικά με τις δύο Ολυμπιάδες της Αθήνας και κάθε ομάδα να δείξει το έργο της.
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1224.173 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10735
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CREATION DATE
26/02/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physical Education Physical EducationPhysical Education
> Knowledge KnowledgeKnowledge
> History of sports History of sportsHistory of sports
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
pedagogical design group member:
Ιάκωβος Μαστρογιάννης [ΙΤΥΕ], Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
content editor:
Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
instructional designer:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Σπύρος Κυριαζίδης [ΙΤΥΕ]
graphical designer:
Σπύρος Κυριαζίδης [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator