Ταιριαξε το αθλημα με την μπαλα η το οργανο!
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Συναγωνιστικό παιχνίδι μνήμης με θέμα επιμέρους σύγχρονα αθλήματα και αγωνίσματα. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι αφενός η συγκέντρωση και η εξάσκηση της μνήμης και αφετέρου η πρόσκτηση βασικών γνώσεων για τον τρόπο διεξαγωγής των διαφόρων αθλημάτων και αγωνισμάτων, διαδεδομένων και μη. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της δραστηριότητας είναι να αντιστοιχίσουν οι μαθητές το άθλημα ή το αγώνισμα με την κατάλληλη μπάλα ή το απαραίτητο όργανο στον συντομότερο χρόνο και με τις λιγότερες δυνατές προσπάθειες. Στις επιτυχημένες αντιστοιχίσεις προβάλλεται παράθυρο με βασικές πληροφορίες για κάθε άθλημα ή αγώνισμα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό στο σχολικό εργαστήριο υπολογιστών σε ομάδες δύο ή τριών μαθητών ανά υπολογιστή, είτε αυτόνομα είτε σε συνδυασμό με άλλες διδακτικές / μαθησιακές ενέργειες. Οι μαθητές σε κάθε ομάδα εναλλάσσονται διαδοχικά και ο καθένας προσπαθεί να ολοκληρώσει τη δραστηριότητα στον συντομότερο χρόνο και με τις λιγότερες δυνατές προσπάθειες, σε κλίμα υγιούς συναγωνισμού. Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφόρμηση για συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης, σχετικά με την τεχνική, τους κανονισμούς και την τακτική των διαφόρων αθλημάτων και αγωνισμάτων, ιδιαίτερα των λιγότερο διαδεδομένων.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
48096.978 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10779
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CREATION DATE
11/04/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physical Education Physical EducationPhysical Education > Knowledge KnowledgeKnowledge > Rules RulesRules
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to remember
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
pedagogical design group member: Ιάκωβος Μαστρογιάννης [ΙΤΥΕ]
content editor: Ιάκωβος Μαστρογιάννης [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Ιάκωβος Μαστρογιάννης [ΙΤΥΕ]
graphical designer: Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Ιάκωβος Μαστρογιάννης [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE