Μπορούμε να αξιοποιήσουμε τον χάρτη στο τέλος της διδασκαλίας του κεφαλαίου για την οργάνωση της σκέψης σε όλο το κεφάλαιο σε συνδυασμό με τις αντίστοιχες έννοιες για την μηχανική του υλικού σημείου , για τις οποίες οι μαθητές έχουν ήδη δημιουργήσει γνωστικές δομές από την Α λυκείου. Παρατηρώντας τις αντιστοιχίες των εννοιών στην μεταφορική και στροφική κίνηση , από τις προυπάρχουσες γνωστικές δομές για την μεταφορική κίνηση , οι μαθητές μπορούν να προβλέψουν τους αντίστοιχους νόμους και τύπους στην στροφική κίνηση. Μάλιστα για να ενισχύσουμε αυτή την αντιστοιχία , μπορούμε να δώσουμε στους μαθητές τον χάρτη , με κενά στην στροφική κίνηση για να συμπληρωθούν.