Εισαγωγη στον Προγραμματισμο(1) με Lego Mindstorms EV3
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο είναι ένα σενάριο μαθήματος, στο πλαίσιο του οποίου οι μαθητές καλούνται, συνεργαζόμενοι μεταξύ τους και με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, να κάνουν τα πρώτα βήματά τους στον προγραμματισμό αξιοποιώντας εξοπλισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής, Lego Mindstorms EV3.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το σενάριο, εφόσον διαθέτει στο σχολείο εξοπλισμό ρομποτικής Lego Mindstorms EV3, για να εξοικειώσει τους μαθητές του με τις βασικές λειτουργίες ενός περιβάλλοντος οπτικού προγραμματισμού μέσα από ανακαλυπτικές και διερευνητικές δραστηριότητες, με σκοπό την ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων. Οι μαθητές ανακαλύπτουν τις βασικές εντολές για την κίνηση του ρομπότ, τον έλεγχο του αισθητήρα χρώματος, του αισθητήρα υπερήχων (ή υπερύθρων) καθώς και τη δομή επανάληψης. Η κατασκευή των ρομπότ προηγείται του σεναρίου (οι μαθητές στο πλαίσιο του σεναρίου προγραμματίζουν μόνο) και γίνεται είτε από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό είτε με τη συνεργασία και τη βοήθεια μιας υποστηρικτικής ομάδας μαθητών του σχολείου.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
4333.394 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1058
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT)
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
script writer: Άννα Μονέφτση
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΑΝΝΑ ΜΟΝΕΦΤΣΗ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΑΝΝΑ ΜΟΝΕΦΤΣΗ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE