Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Ο Σισσα και το σκακι
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο για την ανάπτυξη αλγορίθμου που βασίζεται στην επαναληπτική δομή ΓΙΑ, με στόχο τη μελέτη ενός προβλήματος εύρεσης αθροίσματος. Στους μαθητές παρέχονται οι δυνατότητες διερεύνησης και ελέγχου της εκτέλεσης του αλγορίθμου, με τη χρήση των πλήκτρων: Εκτέλεση, Παύση, Επόμενο (για βηματική εκτέλεση), Υποβολή (για έλεγχο ορθότητας της προτεινόμενης λύσης) και Λύση (για αποκάλυψη όλων των πιθανών παραλλαγών της λύσης). Περιλαμβάνεται, επίσης, η δυνατότητα εμφάνισης των τιμών των μεταβλητών κατά την εκτέλεση του αλγορίθμου, προβολής επεξηγήσεων για τον ρόλο κάθε γραμμής του προγράμματος, παρεμβολής σημείων διακοπής (breakpoints), καθώς και ελέγχου του ρυθμού της αυτοματοποιημένης προσομοίωσης.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν τα κενά του αλγορίθμου. Αν αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη μετατροπή του αλγορίθμου από ελεύθερο κείμενο σε ψευδογλώσσα, μπορούν να χρησιμοποιήσουν την επιλογή «Ρυθμίσεις», για να λάβουν πρόσθετη βοήθεια. Το μαθησιακό αντικείμενο παρέχει τη δυνατότητα στους μαθητές να συγκρίνουν τα αποτελέσματα της εκδοχής τους με τα αναμενόμενα και να οδηγηθούν στον εντοπισμό λογικών σφαλμάτων. Αν ο αλγόριθμος περιέχει συντακτικά σφάλματα, το μαθησιακό αντικείμενο (που λειτουργεί ως διερμηνευτής) τα επισημαίνει με σχετικό μήνυμα, όταν η προσομοίωση φτάσει στη γραμμή κώδικα στην οποία υπάρχει το πρόβλημα. Εναλλακτικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί η επιλογή «Βοήθεια», η οποία αρχικά εμφανίζει μια υπόδειξη, ενώ, αν πατηθεί ξανά, συμπληρώνει το κενό με το ορθό περιεχόμενο (αν είναι μοναδικό) ή με κάποια από τις ορθές παραλλαγές του. Επισημαίνεται ότι σε κάθε εκτέλεση του μαθησιακού αντικειμένου η σειρά συμπλήρωσης των κενών μέσω του πλήκτρου αυτού επιλέγεται τυχαία. Χρησιμοποιώντας στρατηγικές συνεργατικής μάθησης, το μαθησιακό αντικείμενο επιτρέπει στους μαθητές μπορούν να δοκιμάσουν όλες τις παραλλαγές της ορθής επίλυσης του προβλήματος.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
16 - 19
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
409.401 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10867
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CREATION DATE
11/06/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT)
> Computer programming Computer programmingComputer programming
> Algorithm AlgorithmAlgorithm
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
team coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
pedagogical coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
instructional designer:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
initiator:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
creator:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
original work creator:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
script writer:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
pedagogical design group member:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
content editor:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
technical designer:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
metadata enricher: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator