Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Παρατηρω τους ηχους και προστατευομαι
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Παρουσίαση σύντομων πληροφοριών, δραστηριότητα διερεύνησης και άσκηση εμπέδωσης με θέμα την ηχορύπανση. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να διακρίνει ο χρήστης τα διάφορα επίπεδα των ήχων γύρω του και να αντιληφθεί πότε μπορεί να κινδυνεύει η υγεία του εξαιτίας της ηχορύπανσης. Πιο αναλυτικά, το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να δοκιμάσει διάφορους ήχους, να γνωρίσει τα επίπεδα στα οποία κινδυνεύει και, τελικά, να βελτιώσει την αντίληψη και την εγρήγορσή του απέναντι σε φαινόμενα ηχορύπανσης που συναντά στην καθημερινότητά του.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε εκπαιδευτικά προγράμματα (projects) και διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθήματα που πραγματεύονται θέματα σχετικά με τον ήχο, την ηχορύπανση και γενικότερα την αέρια ρύπανση, στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης / Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
10 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
21976.827 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10861
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CREATION DATE
07/06/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development
> Cities & Communities Cities & CommunitiesCities & Communities
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ], Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ], Γεωργία Λιαράκου [ΙΤΥΕ]
technical designer:
Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
graphical designer:
Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ], Γεωργία Λιαράκου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator