Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Βολτα στην υπεραγορα
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Ψηφιακό παιχνίδι που έχει ως στόχο να εμπλέξει τους μαθητές στη διερεύνηση πολλαπλασιαστικών σχέσεων, στην εκτέλεση αριθμητικών πράξεων και νοερών υπολογισμών, καθώς και στη λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο μιας παιγνιώδους δραστηριότητας. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να ξοδέψουν χρήματα στο σούπερ μάρκετ, αγοράζοντας τον μεγαλύτερο αριθμό τεμαχίων. Κάθε επιλογή των παικτών αντιστοιχεί σε συγκεκριμένες συνέπειες, οι οποίες αποτυπώνονται αριθμητικά στο σκορ του παιχνιδιού. Παράλληλα, πρέπει να συνυπολογιστούν οι συνέπειες σε σχέση με τις διάφορες μεταβλητές (λ.χ. σχέση ποσότητας και τιμής, διατροφική αξία, ευχαρίστηση) και τους κανόνες του παιχνιδιού. Το παιχνίδι τερματίζεται, μόλις μηδενιστεί μία από τις παραμέτρους της υγείας ή της ευχαρίστησης.
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
23734.284 (KΒ)
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Το αντικείμενο λειτουργεί μόνο διαδικτυακά και όχι τοπικά, λόγω νέων κανόνων ασφαλείας των φυλλομετρητών για τοπική αναπαραγωγή αρχείων.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10856
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.1
CREATION DATE
05/06/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Arithmetic ArithmeticArithmetic
> Numerical operations Numerical operationsNumerical operations
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Μαρία Λάτση [ΙΤΥΕ], Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ]
educational validator:
Μαρία Λάτση [ΙΤΥΕ], Γιάννης Παπαδόπουλος [ΙΤΥΕ]
technical validator:
Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ], Μαριάνθη Γριζιώτη [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Μαριάνθη Γριζιώτη [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
initiator:
Παναγιώτα Κυριακού [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Μαρία Λάτση [ΙΤΥΕ], Μαριάνθη Γριζιώτη [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Μαρία Λάτση [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ], Μαριάνθη Γριζιώτη [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator