Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Όλοι μπορουμε να γυμναστουμε!
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Ψηφιακή ιστορία, αποτελούμενη από έξι σκηνές, που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση γύρω από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με αναπηρία στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και το πώς αυτές μπορούν να απαλυνθούν. Το μαθησιακό αντικείμενο στοχεύει, επίσης, στην καλλιέργεια της αποδοχής της διαφορετικότητας και την ανάδειξη της αξίας της ένταξης και της συνεκπαίδευσης. Στην ιστορία μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου συμμετέχουν στο μάθημα Φυσικής Αγωγής, μαζί με τρεις μαθητές με αναπηρία: τον Θοδωρή (με κινητική αναπηρία), τη Μαρία (με νοητική υστέρηση) και τον Δημήτρη (με αυτισμό). Οι μαθητές με αναπηρία, αρχικά, βιώνουν απογοήτευση, όταν αντιλαμβάνονται ότι δυσκολεύονται να συμμετάσχουν στο μάθημα. Στη συνέχεια, όμως, απλές και εύκολες στην εφαρμογή τους προσαρμογές (στο περιβάλλον, τις ασκήσεις και τη διδασκαλία), τις οποίες υιοθετεί ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής, βοηθούν με ευκολία όλα τα παιδιά, με και χωρίς αναπηρία, να συμμετάσχουν με επιτυχία και χαρά στο μάθημα, δημιουργώντας φιλίες. Με αυτόν τον τρόπο, η συνεκπαίδευση καθίσταται εφικτή και το μάθημα της Φυσικής Αγωγής γίνεται μια θετική εμπειρία ζωής για όλους τους μαθητές.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η ψηφιακή ιστορία μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής στο σχολικό εργαστήριο υπολογιστών ή στον χώρο άσκησης με τη χρήση ταμπλετών. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί την Ημέρα Πανελλήνιου Σχολικού Αθλητισμού, η οποία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του κοινωνικού σχολείου, με θεματικό άξονα «Ρατσισμός και διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι». Οι μαθητές θα ενθαρρυνθούν να εμπνευστούν από την ψηφιακή ιστορία, να αναγνωρίσουν την έννοια της διαφορετικότητας, να αντιληφθούν ότι η ένταξη μπορεί να γίνει πραγματικότητα και να σκεφτούν ομαδικές δραστηριότητες αντίστοιχες με αυτές τις ιστορίας. Τα παραπάνω θα τους βοηθήσουν να συνειδητοποιήσουν ότι, με ελάχιστες προσαρμογές στο μάθημα Φυσικής Αγωγής, «Όλοι μπορούμε να γυμναστούμε!», αρκεί να υπάρχει καλή διάθεση και θετική στάση αποδοχής και αγάπης από όλους.
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
31599.491 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10872
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
01/07/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physical Education Physical EducationPhysical Education
> Social Skills and moral values Social Skills and moral valuesSocial Skills and moral values
> Diversity DiversityDiversity
Physical Education Physical EducationPhysical Education > Social Skills and moral values Social Skills and moral valuesSocial Skills and moral values > Cooperation CooperationCooperation
Physical Education Physical EducationPhysical Education > Special Physical Education Special Physical EducationSpecial Physical Education > Standard class Standard classStandard class
Physical Education Physical EducationPhysical Education > Social Skills and moral values Social Skills and moral valuesSocial Skills and moral values > Cooperation CooperationCooperation
Physical Education Physical EducationPhysical Education > Special Physical Education Special Physical EducationSpecial Physical Education > Standard class Standard classStandard class
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
pedagogical design group member:
Δημήτρης Κοκαρίδας [ΙΤΥΕ], Γιώργος Συγκούνας [ΙΤΥΕ]
content editor:
Δημήτρης Κοκαρίδας [ΙΤΥΕ], Γιώργος Συγκούνας [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
graphical designer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
instructional designer:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Δημήτρης Κοκαρίδας [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator