Διαδραστικό παιχνίδι παζλ, για την εξοικείωση των μαθητών τόσο με θεατρικά αντικείμενα όσο και με θεατρικούς χώρους. Κύριους στόχους του μαθησιακού αντικειμένου αποτελούν η παρατήρηση και η άμεση αισθητική εμπειρία, μέσα από την ανάπτυξη της συνθετικής ικανότητας των μαθητών. Η δραστηριότητα δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αναγνωρίσουν και να συνθέσουν τα διασπασμένα κομμάτια των φωτογραφιών. Πιο συγκεκριμένα, το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει τρία παιχνίδια παζλ, με εννέα κομμάτια το καθένα.