Ψηφιακό παιχνίδι που έχει ως στόχο να εμπλέξει τους μαθητές στην εκτέλεση αριθμητικών πράξεων και νοερών υπολογισμών με δεκαδικούς αριθμούς, καθώς και στη λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο μιας παιγνιώδους δραστηριότητας. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αγοράσουν διάφορα προϊόντα, με κριτήριο άλλοτε τη διατροφική τους αξία και άλλοτε την ευχαρίστηση που προφέρουν. Για κάθε αγορά θα πρέπει να υπολογιστεί το συνολικό κόστος της, γνωρίζοντας το σύνολο των τεμαχίων που θα αγοραστούν και την τιμή του ενός τεμαχίου προϊόντος. Το αντικείμενο έχει δημιουργηθεί στη διαδικτυακή εφαρμογή ανάπτυξης παιχνιδιών ChoiCo.