Ψηφιακό παιχνίδι που έχει ως στόχο να εμπλέξει τους μαθητές αφενός στην εκτέλεση αριθμητικών πράξεων και νοερών υπολογισμών με τη μέθοδο της αναγωγής στη μονάδα και των ανάλογων ποσών και αφετέρου στη νοερή μετατροπή μονάδων μέτρησης του βάρους. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αγοράσουν διάφορα προϊόντα, με κριτήριο άλλοτε τη διατροφική τους αξία και άλλοτε την ευχαρίστηση που προφέρουν. Για κάθε αγορά θα πρέπει να υπολογιστεί το συνολικό κόστος της, γνωρίζοντας το βάρος του προϊόντος θα αγοραστεί και την τιμή ανά κιλό προϊόντος. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να αποκτήσουν οι μαθητές όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα, διατηρώντας παράλληλα ισορροπία στις παραμέτρους του παιχνιδιού. Το αντικείμενο έχει δημιουργηθεί στη διαδικτυακή εφαρμογή ανάπτυξης παιχνιδιών ChoiCo.