Προβλημα παρεμβολης σε ετερωνυμα κλασματα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Μικροπείραμα στο οποίο δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να διερευνήσουν με την αριθμογραμμή το πρόβλημα παρεμβολής ενός κλάσματος ανάμεσα σε δύο ετερώνυμα κλάσματα. To μικροπείραμα δημιουργήθηκε από το πρότυπο «Αριθμογραμμή» και έχει κατασκευαστεί με την εφαρμογή Geogebra.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1822.38 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/11048
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
09/08/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics > Arithmetic ArithmeticArithmetic > Fractions and Decimal Numbers Fractions and Decimal NumbersFractions and Decimal Numbers
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ], Μαρία Λάτση [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ]
educational validator: Μαρία Λάτση [ΙΤΥΕ], Γιάννης Παπαδόπουλος [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
technical manager: Μαριάνθη Γριζιώτη [ΙΤΥΕ]
technical validator: Μαριάνθη Γριζιώτη [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Μαριάνθη Γριζιώτη [ΙΤΥΕ], Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE