Αρχη του Pascal - Συστημα πεδησης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Δυναμική οπτικοποίηση της λειτουργίας απλοποιημένου συστήματος πέδησης, με βάση την αρχή του Pascal (Πασκάλ). Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να συσχετίσει άμεσα ο χρήστης τις αναπαραστάσεις με τις αντίστοιχες φυσικές έννοιες, μέσα από τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεται η διάταξη του υδραυλικού συστήματος πέδησης στις μεταβολές των φυσικών μεγεθών. Επιπρόσθετα, η απευθείας επαφή με τους συμβολισμούς του αντικειμένου επιτρέπει στον χρήστη να ανακαλύψει τη φυσική σημασία τους και, με τη διαδικασία του πειραματισμού, να αναπτύξει κριτική συμπεριφορά και σκέψη. Πιο αναλυτικά, το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει την οπτικοποίηση λειτουργίας ενός υδραυλικού συστήματος φυσικού πολλαπλασιασμού δύναμης, που αποτελείται από έναν κεντρικό κύλινδρο (εντολοδόχος) και τέσσερις κυλίνδρους τροχών (εντολοφόροι). Το σύστημα αυτό επηρεάζεται αφενός από το μέγεθος της δύναμης και αφετέρου από τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των κυλίνδρων της διάταξης. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επέμβει στα χαρακτηριστικά μεγέθη του αντικειμένου, παρατηρώντας ταυτόχρονα τις αλλαγές που προκαλεί τόσο στα γεωμετρικά στοιχεία του όσο και στα αποτελέσματα των υπολογισμών των λειτουργικών μεγεθών της πίεσης και της δύναμης πέδησης. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, στοιχεία θεωρίας και προτείνονται δραστηριότητες εφαρμογής και διερεύνησης.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
16 - 19
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1296.524 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/11098
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
09/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mechanical Engineering Mechanical EngineeringMechanical Engineering > Car Technology Car TechnologyCar Technology > Braking system Braking systemBraking system
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Γιώργος Βουνάτσος [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Άρης Σκουρολιάκος [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
graphical designer: Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Γιώργος Βουνάτσος [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE