Οι μαθητές καλούνται να υλοποιήσουν νέους αλγορίθμους ή να διερευνήσουν τη λειτουργία έτοιμων παραδειγμάτων. Χρησιμοποιούν πλακίδια για τη σύνταξη των προγραμμάτων και συγκρίνουν τη σύνταξη του κώδικα ανάμεσα στις γλώσσες προγραμματισμού Python και Javascript. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές, δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης. Στη συνέχεια, μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές να υλοποιήσουν συγκεκριμένους αλγορίθμους που έχουν αναλυθεί θεωρητικά στην παράδοση.