Το μαθησιακό αντικείμενο δύναται να αξιοποιηθεί τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αφού εξοικειωθούν οι μαθητές με τη διαδραστική άσκηση, προτείνεται να αναζητήσουν πληροφορίες τόσο για τους αρχαίους κλασικούς συγγραφείς όσο και για τα σωζόμενα έργα τους, είτε στο Διαδίκτυο είτε στη βιβλιοθήκη του σχολείου. Επίσης, η άσκηση προσφέρεται για θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα και βιωματικές ασκήσεις διερεύνησης των γνωρισμάτων των αρχαίων ελληνικών κλασικών θεατρικών έργων, καθώς και για ανάπτυξη και δοκιμασία των δραματικών ρόλων. Επιπλέον, το εν λόγω μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να λειτουργήσει ως αφορμή για τη σύνταξη χρονογραμμής αναφορικά με τα σωζόμενα έργα του αρχαίου ελληνικού θεάτρου.