Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Στη χωρα των ηχων
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Διαδραστική ιστορία με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με τους ήχους και τη μουσική που μπορούν να παρατηρήσουν / ακούσουν στο περιβάλλον τους. Το μαθησιακό αντικείμενο στοχεύει, επίσης, στην ευαισθητοποίηση των μαθητών αναφορικά με την ανθρώπινη επίδραση στα διαφορετικά ηχοτοπία και την επίπτωση του θορύβου στην υγεία τους.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η διαδραστική ιστορία ενσωματώνει δραστηριότητες ενεργητικής ακρόασης και εξάσκησης της παρατήρησης. Οι μαθητές καλούνται, μέσω ενός αφηγηματικού τρόπου, να παρατηρήσουν σε κάθε καρτέλα το διαφορετικό ηχοτοπίο και τους ήχους που το απαρτίζουν. Διδακτικοί στόχοι αποτελούν η ευαισθητοποίηση των μαθητών αναφορικά με τους ήχους που τους περιβάλλουν, η παρατήρηση των διαφορετικών ηχητικών πηγών, που προέρχονται από μηχανές, από τη φύση ή από τον άνθρωπο, καθώς και η συσχέτιση μεταξύ των ακουστικών χαρακτηριστικών των ήχων και της μουσικής. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να θέσει περαιτέρω ερωτήματα για τους ήχους της περιοχής, του σχολείου ή της καθημερινότητας και να ζητήσει από τους μαθητές να χρησιμοποιήσουν κατάλληλους όρους, για να χαρακτηρίσουν και να αξιολογήσουν ήχους και μουσική (π.χ. δυνατός-σιγανός ήχος, ψηλός-μπάσος, συνεχόμενος-με παύσεις κ.λπ.). Επέκταση της δραστηριότητας μπορεί να είναι μια συζήτηση ως προς την αξία που έχει η αίσθηση της ακοής για την ανθρώπινη ζωή και την επίπτωση της ηχορύπανσης στην υγεία. Μια άλλη δραστηριότητα επέκτασης θα μπορούσε να είναι ο αυτοσχεδιασμός και η δημιουργία / ανασύνθεση ενός ηχοτοπίου. Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες με δυνατότητες δημιουργίας ενός ηχοτοπίου (soundscape), μέσω κατάλληλων ηχητικών αρχείων (π.χ. a soft murmur) ή ακρόασης ηχοτοπίων του κόσμου (π.χ. naturesoundmap). Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί και στην ειδική αγωγή, λόγω της φωνητικής εκφώνησης.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
3 - 10
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
127232.535 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:20:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/11104
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CREATION DATE
11/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Music Education Music EducationMusic Education
> Other music topics Other music topicsOther music topics
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Cities & Communities Cities & CommunitiesCities & Communities
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Industry, Innovation & Infrastructure Industry, Innovation & InfrastructureIndustry, Innovation & Infrastructure
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Cities & Communities Cities & CommunitiesCities & Communities
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Industry, Innovation & Infrastructure Industry, Innovation & InfrastructureIndustry, Innovation & Infrastructure
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Κυριακή Ζαχαροπούλου [ΙΤΥΕ]
subject matter expert:
Κυριακή Ζαχαροπούλου [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Κυριακή Ζαχαροπούλου [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
pedagogical coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Κυριακή Ζαχαροπούλου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 1
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 1
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 1
aggregator