Δειπνο στο Χρισσο (1805-1806)
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστική εικόνα με θέμα μια καθημερινή σκηνή στο εσωτερικό της οικίας του επισκόπου Σαλώνων κατά τη διάρκεια της οθωμανικής κυριαρχίας, όπως αποδίδεται στο έργο του ζωγράφου και περιηγητή Edward Dodwell. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξερεύνηση της εικόνας και η κατανόηση όψεων της καθημερινής ζωής των ανθρώπων της εποχής. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να προβάλουν λεπτομέρειες του ζωγραφικού έργου, καθώς και σύντομες πληροφορίες για την κατοικία, τη διατροφή, την ψυχαγωγία, τις ενδυμασίες, τις συνήθειες, τις αντιλήψεις και τις στάσεις των ανθρώπων της εποχής.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η διαδραστική εικόνα με θέμα μια καθημερινή σκηνή στο εσωτερικό της οικίας του επισκόπου Σαλώνων κατά τη διάρκεια της οθωμανικής κυριαρχίας αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο, το οποίο παρέχει πληροφοριακό υλικό για την αισθητοποίηση της καθημερινότητας των Ελλήνων τις παραμονές της Ελληνικής Επανάστασης. Η διδακτική αξιοποίησή του μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν στοιχεία της κοινωνικής και καθημερινής ζωής των Ελλήνων της εποχής, να αναγνωρίσουν και να διακρίνουν επιμέρους αντικείμενα, ενέργειες και συνήθειες των ανθρώπων και να κατανοήσουν αιτιώδεις σχέσεις και ζητήματα της ευρύτερης ιστορικής περιόδου.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1366.605 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:20:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/11194
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
13/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
pedagogical design group member: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
content editor: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ], Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
technical designer: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
subject matter expert: Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ], Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE