Ταξινομηση τεκμηριων κατα χρονολογικη σειρα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστική δραστηριότητα κατανόησης του ιστορικού χρόνου, με την κατάταξη ιστορικών τεκμηρίων κατά χρονολογική σειρά, σύμφωνα με τη χρονολογία δημιουργίας τους. Στόχοι της δραστηριότητας είναι η κατανόηση όψεων του ιστορικού χρόνου και η εξοικείωση των μαθητών με την έννοια της χρονικής αλληλουχίας. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να μελετήσουν έξι ιστορικές πηγές, να αναζητήσουν και να εντοπίσουν την ακριβή χρονολογία δημιουργίας, όπως αυτή αποτυπώνεται σε κάθε τεκμήριο, και, στη συνέχεια, να τοποθετήσουν τα τεκμήρια κατά αύξουσα χρονολογική σειρά.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η διαδραστική δραστηριότητα κατάταξης ιστορικών τεκμηρίων κατά χρονολογική σειρά, σύμφωνα με τη χρονολογία δημιουργίας τους, στο πλαίσιο της εννοιολογικής ιστορικής μάθησης, αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο, το οποίο συνεισφέρει στην κατανόηση του ιστορικού χρόνου. Η διδακτική αξιοποίησή του μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να μελετήσουν αυθεντικά ιστορικά τεκμήρια της νεότερης και σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, να αναζητήσουν και να εντοπίσουν την ακριβή χρονολογία δημιουργίας, όπως αυτή αποτυπώνεται σε κάθε τεκμήριο, να τα τοποθετήσουν κατά αύξουσα χρονολογική σειρά και να κατανοήσουν τις ιδιαίτερες όψεις του κάθε τεκμηρίου στη βάση της χρονολογίας δημιουργίας του.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
7115.101 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:20:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/11197
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
13/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century)
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
pedagogical design group member: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
content editor: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ], Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
technical designer: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
subject matter expert: Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ], Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE