Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Βρισκω ο,τι δεν «ταιριαζει» με τα αγροτικα εργαλεια του 20ου αιωνα
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Διαδραστική δραστηριότητα ανάγνωσης ιστορικών πηγών, με σκοπό τη διάκριση όψεων της αγροτικής ζωής των Ελλήνων κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων ιστορικής διερεύνησης και η ανάδειξη της εννοιολογικής ιστορικής μάθησης. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να μελετήσουν αυθεντικό ιστορικό υλικό για τα εργαλεία και τα τεχνουργήματα που αξιοποιούνταν σε αγροτικές εργασίες κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα και, ακολούθως, να επιλέξουν τις ιστορικές πηγές που αναφέρονται στην αγροτική ζωή. Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται, επίσης, προκειμένου οι μαθητές να διακρίνουν τα επιμέρους θεματικά πεδία της κοινωνικής και οικονομικής ιστορίας, καθώς και για να εμπλακούν με την ποικιλότητα των ιστορικών αντικειμένων και θεμάτων.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η ανάγνωση ιστορικών πηγών για τη διάκριση όψεων της αγροτικής ζωής των Ελλήνων κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, με την αξιοποίηση πρωτογενούς ιστορικού υλικού, αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο, το οποίο προσομοιώνει τον τρόπο εργασίας των ιστορικών στο πλαίσιο της γνωστικής μαθητείας. Η διάκριση των επιμέρους ιστορικών αντικειμένων και θεμάτων παρέχει τη δυνατότητα διεύρυνσης της ιστορικής γνώσης σε όλες τις δυνατές εκφάνσεις της ανθρώπινης ζωής και αναδεικνύει την πολυπλοκότητα του ιστορικού παρελθόντος. Προς αυτή την κατεύθυνση, η χρήση των ιστορικών πηγών ποικίλων θεμάτων στη σχολική τάξη, με την αξιοποίηση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων μελέτης, επιτρέπει την άμεση συμμετοχή των μαθητών σε διαδικασίες διερευνητικής μάθησης και οικοδόμησης της ιστορικής γνώσης. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να μελετήσουν πηγές διαφορετικών ιστορικών θεμάτων και να γνωρίσουν στοιχεία για την αγροτική ζωή κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα. Σκοπός της δραστηριότητας είναι να διακρίνουν τις πηγές που αναφέρονται στα αγροτικά εργαλεία, στο πλαίσιο της καθημερινής εργασίας της ελληνικής υπαίθρου.
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
4579.25 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/11270
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
13/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century)
> Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Economy EconomyEconomy
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Technology and science Technology and scienceTechnology and science
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Economy EconomyEconomy
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Technology and science Technology and scienceTechnology and science
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
pedagogical design group member:
Χαρά Ανδρεάδου [ΙΤΥΕ], Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
content editor:
Χαρά Ανδρεάδου [ΙΤΥΕ], Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
technical designer:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
subject matter expert:
Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
instructional designer:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ], Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator