Φραγματα - Πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Δραστηριότητα ψηφιακής εξερεύνησης που έχει ως στόχο να βοηθήσει τον χρήστη να αντιληφθεί τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των φραγμάτων. Όπως κάθε ανθρώπινη παρέμβαση στη φύση για την εξυπηρέτηση των ανθρώπινων αναγκών, ένα φράγμα μπορεί να έχει θετικές και αρνητικές συνέπειες. Ορισμένες από αυτές είναι προφανείς και άλλες όχι. Μέσω του μαθησιακού αντικειμένου, δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να κατανοήσει τη σκοπιμότητα της δημιουργίας φραγμάτων και να εξερευνήσει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. Ακόμη, προτείνεται ανοιχτή δραστηριότητα, με σκοπό την εύρεση παραδειγμάτων από την ελληνική πραγματικότητα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε εκπαιδευτικά προγράμματα (projects) και διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθήματα που πραγματεύονται θέματα σχετικά με τα φράγματα, την υδροηλεκτρική ενέργεια και γενικότερα τη διαχείριση των υδάτων, στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης / Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
10 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
6361.19 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/11285
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
16/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Water WaterWater
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Energy EnergyEnergy
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ], Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ], Γεωργία Λιαράκου [ΙΤΥΕ]
technical designer: Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
graphical designer: Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator: Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ], Γεωργία Λιαράκου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE