Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το βίντεο ως υλικό αναφοράς κατά τη διδασκαλία των αλμάτων. Αρχικά, με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού, οι μαθητές μπορούν να εστιάσουν την προσοχή τους σε συγκεκριμένα σημεία της εκτέλεσης, όπως οι φάσεις των αλμάτων, τα οποία οπτικοποιούνται στο βίντεο. Στη συνέχεια, κατά την πρακτική εκτέλεση των αλμάτων, οι μαθητές μπορούν να επιχειρήσουν εκτέλεση που να προσεγγίζει την καλύτερη δυνατή τεχνική, λαμβάνοντας σχετική ανατροφοδότηση από τον εκπαιδευτικό ή τους συμμαθητές τους (ετεροαξιολόγηση σε ζευγάρια ή σε μικρές ομάδες με ταμπλέτες).