Ο εκπαιδευτικός μπορεί να παρουσιάσει το βίντεο στους μαθητές σε αίθουσα (χρησιμοποιώντας υπολογιστή και βιντεοπροβολέα) ή στον χώρο άσκησης, προκειμένου οι μαθητές να γνωρίσουν τα αγωνίσματα των δρόμων και τον τρόπο με τον οποίο δίνεται η εκκίνηση στα αγωνίσματα αυτά. Ειδικότερα, κατά την εκμάθηση των εκκινήσεων στον χώρο άσκησης (αλλά και κατά την εκμάθηση της τεχνικής διαπέρασης των εμποδίων, εάν υπάρχει η δυνατότητα), θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και ταμπλέτες, έτσι ώστε οι μαθητές να μπορούν να βλέπουν το βίντεο ατομικά ή σε μικρές ομάδες. Εναλλακτικά, αλλά και για λόγους ενεργητικής εμπλοκής με το περιεχόμενο, μπορεί να αξιοποιηθεί φύλλο εργασίας με ερωτήσεις, στις οποίες οι μαθητές, για να απαντήσουν, θα πρέπει να αναζητήσουν την πληροφορία στο βίντεο ή και σε επιπρόσθετες πηγές.