Ο εκπαιδευτικός μπορεί να παρουσιάσει το βίντεο στους μαθητές σε αίθουσα (χρησιμοποιώντας υπολογιστή και βιντεοπροβολέα) ή στον χώρο άσκησης, εστιάζοντας είτε μεμονωμένα σε κάθε άσκηση είτε στις επιμέρους ακολουθίες. Η δυνατότητα της αργής εκτέλεσης και του παγώματος της εικόνας σε συγκεκριμένες θέσεις επιτρέπει την επικέντρωση σε συγκεκριμένα σημεία, όταν αυτό απαιτείται. Ανάλογα με την ηλικία και τον βαθμό αφομοίωσης των ασκήσεων, οι μαθητές μπορούν να δοκιμάσουν να εκτελέσουν ορισμένες από τις ασκήσεις, ενώ ο εκπαιδευτικός θα παρέχει ανατροφοδότηση, με σημείο αναφοράς την αντίστοιχη εκτέλεση στο βίντεο. Αξιοποιώντας ταμπλέτες, ατομικά ή σε μικρές ομάδες, μπορεί να επιτευχθεί εξοικονόμηση διδακτικού χρόνου, αλλά και εξατομίκευση της διδασκαλίας.