Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Μικροεπαγγελματα της Θεσσαλονικης κατα τη διαρκεια του Α΄ Παγκοσμιου πολεμου
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Διαδραστική δραστηριότητα εξερεύνησης και διάκρισης διαφορετικών υπαίθριων επαγγελμάτων στην πόλη της Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξερεύνηση όψεων της οικονομικής και κοινωνικής ζωής της Θεσσαλονίκης στις αρχές του 20ού αιώνα. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να μελετήσουν πρωτογενές ιστορικό υλικό με απεικονίσεις υπαίθριων επαγγελμάτων της Θεσσαλονίκης, μέσα από τα σκίτσα ενός Γάλλου στρατιώτη που βρέθηκε στην πόλη κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου. Μέσω των προτεινόμενων δραστηριοτήτων, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να ταυτίσουν τις εικόνες των επιμέρους επαγγελμάτων με ανάλογα κείμενα, τα οποία προβάλλουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε επαγγέλματος.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η διαδραστική δραστηριότητα διάκρισης των διαφορετικών μικροεπαγγελμάτων στην πόλη της Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου, με την αξιοποίηση ιστορικού και πληροφοριακού υλικού, αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο, το οποίο συνεισφέρει στην κατανόηση της πολλαπλότητας του ιστορικού παρελθόντος. Η διδακτική αξιοποίηση του αντικειμένου μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να μελετήσουν πληροφοριακό υλικό για υπαίθρια επαγγέλματα και ασχολίες στην πόλη της Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου. Μέσω ενός παιχνιδιού μνήμης, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να αντιστοιχίσουν τα επαγγέλματα με βασικές ιδιότητες και χαρακτηριστικά, και, έπειτα, να προχωρήσουν στην αντιστοίχιση διαφορετικών απεικονίσεών τους με τις ανάλογες περιγραφές. Το μαθησιακό αντικείμενο συμβάλλει, επίσης, στην εξοικείωση των μαθητών με τα σκίτσα του Γάλλου καλλιτέχνη Jacques Touchet, ο οποίος βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη ως στρατιώτης, συμμετέχοντας στις στρατιωτικές επιχειρήσεις του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
3200.02 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/11334
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
27/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century)
> Political and ideological Issues Political and ideological IssuesPolitical and ideological Issues
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Interstate relations and diplomacy Interstate relations and diplomacyInterstate relations and diplomacy
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > War events War eventsWar events
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Interstate relations and diplomacy Interstate relations and diplomacyInterstate relations and diplomacy
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > War events War eventsWar events
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
pedagogical design group member:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
content editor:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ], Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
technical designer:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
subject matter expert:
Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
instructional designer:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator