Το βίντεο μπορεί να ενταχθεί στη διδασκαλία του γράμματος Ζζ καθώς ο ρεπόρτερ της αναφερόμενης Λιλιπούπολης αναζητά το ζαχαροπλαστείο του Γλυκόσαυρου, ένα θέμα ιδιαίτερα ελκυστικό για τους μικρούς μαθητές. Ως εκ τούτου προκύπτει το έναυσμα, για να γνωρίσουν οι μαθητές τη λίστα, δεδομένου ότι ο Γλυκόσαυρος κατασκευάζει τα γλυκά με βάση μια λίστα υλικών και να εξοικειωθούν συνθέτοντας κάποιες οικείες, όπως η λίστα των βιβλίων τους, των παιχνιδιών τους κλπ. Από τη δημιουργία αυτή προκύπτει η ανάγκη της αλφαβητικής κατάταξης των περιεχομένων της και συνεπώς εισάγεται αβίαστα η έννοια του ευρετηρίου. Τέλος με αφορμή το γεγονός ότι το κείμενο προέρχεται από ραδιοφωνική εκπομπή, μπορεί να προκληθεί ενδιαφέρον για προγραμματισμό εκπαιδευτικής επίσκεψης σε ραδιοφωνικό σταθμό, όπου θα δοθεί στα παιδιά η ευκαιρία να παρακολουθήσουν την προετοιμασία και την παραγωγή μιας ραδιοφωνικής εκπομπής.