Οι μαθητές καλούνται να υπολογίσουν ίσες ποσότητες cakes και στη συνέχεια να υπολογίσουν τη διπλάσια ποσότητα. Σκοπός του αντικειμένου είναι να ανακαλύψουν οι μαθητές ότι οι οι διαδοχικές ποσότητες είναι διπλάσιες και να προβούν στον υπολογισμό της δεύτερης, διπλασιάζοντας το αποτέλεσμα του αρχικού υπολογισμού. Οι υπολογισμοί έχουν βάση την πρόσθεση, ενώ δηλώνεται φρασεολογικά ως πολλαπλασιασμός με τη χρήση της λέξης "φορές", με σκοπό να συνειδητοποιήσουν τη σχέση των πράξεων μεταξύ τους.