Διεθνες σχολειο, ανοιχτο σε προσφυγες και μεταναστες
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η έκδοση αυτή έρχεται να συνοψίσει εμπειρίες,ιδέες και προτάσεις που προέκυψαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος Erasmus+ KA1 με θέμα ''Διεθνές Σχολείο,ανοιχτό σε πρόσφυγες και μετανάστες'' που υλοποίησε το ΚΠΕ Βάμου τη σχολική χρονιά 2017-2018 μετά από έγκριση του σχεδίου που είχε υποβάλλει στο ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ).

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η έκδοση αυτή έχει στόχο να προσφέρει ένα βοήθημα στους εκπαιδευτικούς που έχουν μαθητές πρόσφυγες και μετανάστες στην τάξη και να συμβάλλει στην ομαλή ένταξη τους στα σχολεία,προτείνοντας τον εμπλουτισμό της σχολικής και κοινωνικής ζωής με τον πλούτο των διαφορετικών πολιτισμών και γλωσσών που φέρουν μαζί τους τα παιδιά.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
8 - 20
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/pdf
SIZE
32182.278 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1565
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Intercultural Education Intercultural EducationIntercultural Education
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Inequalities InequalitiesInequalities
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Climate Change Climate ChangeClimate Change
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΚΠΕ Βάμου, Ποντικάκης Φώτιος, Παπαδογιαννάκη Κωνσταντίνα, Δεσποτίδου Ελένη, Μπάσιου Ανδριάνα, Ορφανουδάκη Μαρία
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΜΟΥ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΜΟΥ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE