Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το ψηφιακό κόμικ κατά την παρουσίαση σχετικής διδακτικής ενότητας, προτρέποντας τους μαθητές να διαβάσουν τους διαλόγους και να δραματοποιήσουν την ιστορία. Ακόμη, με την ενθάρρυνση του εκπαιδευτικού, οι μαθητές μπορούν να σχολιάσουν τις εικόνες, προκειμένου να προβούν σε συμπεράσματα σχετικά με το περιεχόμενο και την αισθητική του κόμικ. Στη συνέχεια, μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές να αναδιηγηθούν ή να δραματοποιήσουν ελεύθερα την ιστορία, καθώς και να προτείνουν τη συνέχειά της κάτω από διαφορετικές συνθήκες, ενεργοποιώντας τη φαντασία τους και δημιουργώντας τη δική τους εκδοχή.