Οι μαθητές καλούνται ως μελέτη περίπτωσης να αντλήσουν πληροφορίες για χαρακτηριστικές περιπτώσεις απειλών στο Διαδίκτυο και να διερευνήσουν ενδεικτικούς τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισής τους. Ο εκπαιδευτικός ενθαρρύνει την ενεργή συμμετοχή των μαθητών και καλεί τους μαθητές να παρουσιάσουν τις πληροφορίες που συγκέντρωσαν στην τάξη. Ακολουθεί προβληματισμός, ανταλλαγή ιδεών και συζήτηση στην τάξη, με στόχο την υιοθέτηση από τους μαθητές των καθιερωμένων κανόνων ασφάλειας στο Διαδίκτυο.