Παρουσίαση της γραμματικής ενότητας «προθέσεις» – Präpositionen mit, nach, in, auf. Με παραδείγματα ο μαθητής μπορεί να κατανοήσει τη χρήση τους και να τις αναγνωρίσει σε προτάσεις, που δηλώνουν μετακίνηση προς έναν τόπο με μεταφορικό μέσο ή χωρίς. Με διαδραστικό τρόπο μπορεί να διακρίνει τη χρήση των προθέσεων με δοτική (Dativ) ή αιτιατική (Akkusativ) στην πρόταση. Με ασκήσεις πολλαπλής επιλογής και αντιστοίχισης (κλειστού τύπου) εξασκείται στο γραμματικό φαινόμενο. Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό και ως διαδραστική παρουσίαση στην τάξη.
Ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να σταματήσει, να ξαναρχίσει ή να επαναλάβει τη ροή του μαθησιακού αντικειμένου, πατώντας στη «μπάρα του χρόνου», που υπάρχει κάτω από την εικόνα. Πάνω αριστερά στο πλαίσιο της εικόνας από το “Μενού” μπορεί να μεταβεί σε οποιοδήποτε τμήμα του μαθησιακού αντικειμένου επιθυμεί. Στο “Γλωσσάρι” παρατίθεται με αλφαβητική σειρά το λεξιλόγιο του μαθησιακού αντικειμένου.