Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Η διαχειριση του χωρου και του ογκου σε δυο εργα φλωρεντινης τεχνης
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Δραστηριότητα διερεύνησης με θέμα τη διαχείριση του χώρου και του όγκου σε δύο έργα τέχνης του 15ου αιώνα από τη Φλωρεντία. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η σύγκριση των δύο έργων και η εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την απόδοση της έφιππης μορφής. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από τη σύγκριση, επιδιώκεται να παρατηρήσουν οι μαθητές πως ο κλασικός τύπος του κολοσσιαίου έφιππου ανδριάντα αναβιώνει στο μπρούντζινο άγαλμα του Donatello (Ντονατέλο), καθώς και στον πίνακα του Paolo Uccello (Πάολο Ουτσέλο), προκειμένου να εκφραστεί η ευγνωμοσύνη των πολιτών προς στρατιωτικούς ηγέτες. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει δραστηριότητες βασισμένες σε φύλλο εργασίας, βιογραφικά στοιχεία καλλιτεχνών και τεχνοτροπικά χαρακτηριστικά. Ακόμη, περιλαμβάνονται ιστορικές πληροφορίες για τις ιταλικές πόλεις-κράτη του 15ου αιώνα και ιδιαίτερα για τη Φλωρεντία. Στη συλλογή εικόνων περιλαμβάνονται μια νωπογραφία του Paolo Uccello και ένα γλυπτό του Donatello, καθώς και σύντομα κείμενα με αναλύσεις και περιγραφές για τα δύο έργα.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί για τη διερεύνηση της φλωρεντινής τέχνης, μέσα από δυο έργα σημαντικών εκπροσώπων της. Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες, προτείνεται να διαβάσουν το εισαγωγικό πλαίσιο του φύλλου εργασίας. Ο εκπαιδευτικός επισημαίνει τους τρόπους με τους οποίους αποδίδουν το θέμα τους οι επιλεγμένοι καλλιτέχνες. Καθοδηγεί τους μαθητές να μελετήσουν τις αναλύσεις των έργων και τα κείμενα, ώστε να διαπιστώσουν τα βασικά χαρακτηριστικά τους. Με οδηγό το φύλλο εργασίας, οι μαθητές ενθαρρύνονται να εξερευνήσουν τα μορφοπλαστικά στοιχεία της φλωρεντινής τέχνης και να αναγνωρίσουν ορισμένα από αυτά στα εξεταζόμενα έργα. Στη συνέχεια, προτρέπονται να αναλύσουν τα έργα αυτά και να τα συγκρίνουν. Το υλικό του μαθησιακού αντικειμένου είναι δοσμένο με τέτοιον τρόπο, ώστε να μπορεί να εμπλουτιστεί από τον εκπαιδευτικό και να εκτυπωθεί, για να χρησιμοποιηθεί στην τάξη.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1064.103 (KΒ)
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Open Office: Επεξεργαστής κειμένου (Writer) ή Microsoft Office: Επεξεργαστής κειμένου (Word)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8789
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΕΛΠΗΝΩΡ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
31/12/2001
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education
> Painting PaintingPainting
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Sculpture SculptureSculpture
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Sculpture SculptureSculpture
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
project consultant / reviewer:
Αναστασία Γαρμπή
scientific coordinator:
Μαρία Κοτζάμπαση
technical manager:
Ειρήνη Αθανασίου, Αναστασία Γαρμπή
graphical designer:
Μαρία Χατζημιχαηλίδου, Γιάννης Στύλος
supportive material author:
Ειρήνη Αθανασίου
technical implementer:
Αθανάσιος Πέτσος
adaptation:
Ανδρέας Κωστόπουλος, Γιώργος Πισκοπάνης
validator:
Ανδρέας Κωστόπουλος
pedagogical coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου
subcontract leader / coordinator:
Αναστασία Γαρμπή
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Ανδρέας Κωστόπουλος
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου
scientific metadata coordinator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
duration: 2017-2022
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
action:
ΕΛΠΗΝΩΡ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
duration: 2017-2022
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
ΕΛΠΗΝΩΡ
action coordinator / leader: Μαρία Σκιαδέλλη
subcontract:
ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
action coordinator / leader: Μαρία Σκιαδέλλη
ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
subcontractor: Exodus
subcontractor: Exodus
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator