Εικονομαχια - Τα επιχειρηματα εικονομαχων και εικονολατρων
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διερευνητική δραστηριότητα ανάγνωσης ιστορικών πηγών με θέμα την Εικονομαχία και τα επιχειρήματα εικονομάχων και εικονολατρών. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων διερευνητικής μάθησης και η οικοδόμηση της ιστορικής γνώσης. Οι ιστορικές πηγές, πρωτογενείς και δευτερογενείς, προσφέρουν πλούσιο υλικό για τη διερεύνηση ιστορικών θεμάτων. Εδώ, η παράλληλη μελέτη των τεσσάρων γραπτών πηγών προσφέρει, με τον συσχετισμό, την αντιπαραβολή και τη συμπληρωματικότητά τους, την ευκαιρία για πολυπρισματική προσέγγιση της ιστορίας.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η επεξεργασία της ιστορικής πηγής υλοποιείται με τη μελέτη του πρωτότυπου και του μεταφρασμένου περιεχομένου της και την απάντηση σε ερωτήματα που σχετίζονται με αυτή (δημιουργός, ιδιότητα δημιουργού, χρόνος δημιουργίας, χαρακτήρας πηγής, σκοπός συγγραφής, κοινό απεύθυνσης, οπτική γωνία δημιουργού). Η διαδικασία ανατροφοδότησης επιτρέπει την εκ νέου διαμόρφωση των απαντήσεων με τις απαραίτητες αλλαγές που μπορούν γίνουν.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1052.327 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:00:45
TECHNICAL REQUIREMENTS
Μελετώ τις πηγές, αντλώ πληροφορίες και καταγράφω στις Δραστηριότητες 1 και 2 τα επιχειρήματα των εικονολατρών και των εικονομάχων. Στη συνέχεια συνθέτω κείμενο με τα επιχειρήματα των δύο πλευρών χρησιμοποιώντας αποσπάσματα (λέξεις, φράσεις) από τις πηγές, δηλώνοντας ποιος/ποια τα αναφέρει. (π.χ. σύμφωνα με τον/την ..., η οποία αναφέρει ...). Πατώ «υποβολή» (√ ) και ελέγχω την ορθότητα και πληρότητα του συνθετικού κειμένου που δημιούργησα, σύμφωνα με το βοηθητικό κείμενο που εμφανίζεται στην οθόνη. Στη συνέχεια προβαίνω σε ενδεχόμενες αναθεωρήσεις πριν από την εκ νέου υποβολή.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8351
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
29/05/2015
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Social organization and everyday life Social organization and everyday lifeSocial organization and everyday life
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Religion ReligionReligion
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
team coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
pedagogical coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
technical designer: Νίκος Αργυρόπουλος [ΙΤΥΕ]
pedagogical design group member: Έλενα Γκίκα [ΙΤΥΕ], Χαρά Ανδρεάδου [ΙΤΥΕ]
subject matter expert: Φλώρα Καραγιάννη [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata validator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE