Οι Δημοι και η Σταση του Νικα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστική παρουσίαση ιστορικού υλικού και συνοδευτική δραστηριότητα, με θέμα τους Δήμους στη Βυζαντινή αυτοκρατορία και τα γεγονότα της Στάσης του Νίκα στην Κωνσταντινούπολη το 532 μ.Χ. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εμπλουτίσουν οι μαθητές τις γνώσεις τους σχετικά με τις αιτίες, την αφορμή, το χρονικό και τις συνέπειες της Στάσης, καθώς και για τον ρόλο των Δήμων σε αυτή. Μέσω της συνοδευτικής δραστηριότητας, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους, τοποθετώντας τα γεγονότα της Στάσης στη σωστή σειρά.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η διαδραστική παρουσίαση αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο και παρέχει το απαραίτητο πληροφοριακό υλικό για τη μελέτη του εξεταζόμενου θέματος με σπονδυλωτή διάρθρωση των επιμέρους υποθεμάτων. Η διδακτική αξιοποίησή του μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες που αφορούν στην ανάδειξη και κατανόηση του ιστορικού θέματος, σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα της σχολικής τάξης, πολλαπλασιάζοντας με αυτόν τον τρόπο τις δυνατότητες της διδακτικής και μαθησιακής αξιοποίησής του. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν ιστορικό υλικό για τη θέση και τον ρόλο των Δήμων και να κατανοήσουν κύρια στοιχεία του ιστορικού γεγονότος της Στάσης του Νίκα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
7882.292 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:40:00
TECHNICAL REQUIREMENTS
Επιλέγω κάθε καρτέλα του τετραδίου και μελετώ το ιστορικό υλικό.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8609
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
29/07/2015
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Institutions, political organization and administration Institutions, political organization and administrationInstitutions, political organization and administration
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Social organization and everyday life Social organization and everyday lifeSocial organization and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
instructional designer: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
content editor: Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
technical designer: Νίκος Αργυρόπουλος [ΙΤΥΕ]
subject matter expert: Φλώρα Καραγιάννη [ΙΤΥΕ]
pedagogical coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata validator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE